2012. június 17., vasárnap

Chemtrails - Itt A Bizonyíték, Hogy A Galaktikus Föderáció Nem Nézi Tétlenül A Csíkozást!!!




© John Kettler Blog

Ez érzékeny pontja olvasóinknak, akik az ET-kért / ED-kért [földönkívüliekért / extradimenziósokért] kiáltanak a vegyi csíkoktól való felszabadítás miatt. Tudjátok mit? Az ET-k/ED-k „figyelnek” és VALÓBAN válaszolnak. Támadást intéznek mind a vegyi sávok, mind az azokat szállító repülőgépek ellen.

Vegyi sávok kontra ET-k / ED-k – Kitérő akció! Image Credit Joe Denham

(2012. március 30-i bennfentes hírlevelünkből.)

Múlt héten, egyik tagunk látta a Felszabadító Erőket akció közben. Egy repülőgép vegyi csíkot permetezett, melyet egy vegyi sávot elnyelő űrhajó követett. Nyilvánvalóan beleunva e mérgező "diétába", az űrhajó akcióba lépett, hogy a vegyi csíkot permetező repülőgépet eltalálja egy nem túl erős sugárnyalábbal, melynek eredményeként a repülőgép fekete füstnyomot hagyott maga után, mely alábukott a San Bernardino National Forest-be [San Bernardino Nemzeti Erdőségbe], valahol az Apple Valley, Kalifornia környékén.

Nem lett erdőtűz a dologból, a Nemzeti Szállítási Biztonsági Testület [National Transportation Safety Board] katasztrófa-vizsgáló csapatát nem hívták ki, és még nem is voltunk benne biztosak, hogy a tönkrement repülőgép roncsát a földre kényszerítették, vagy egyszerűen "szétszedték". Hírforrások idáig nem tudtak semmilyen utasszállító katasztrófát igazolni, így a szétszerelés egy nagyon valódi lehetőség, melyet kapcsolatok „felülről” megerősítettek. Van roncs, vagy nincs roncs, mindnyájunk számára nagy dolog, hogy a Galaktikusok ennyire nyílvánvalóan beavatkoztak!

A megerősítés e-mail-en érkezett!

Az orvosi rendelő felé tartottam az Apple Valley-ben 2012. március 21-én, hozzávetőleg 13:00-kor, és láttam a vegyi csíkot, utána  a sötét csíkot kijönni belőle a föld felé tartó szögben. Folytattam a megfigyelést, gondolván, hogy ez egy árnyék, azonban nem számít, milyen szögből figyeltem meg, ott volt. A hegység lábától vezettem az Apple Valley felé vezető  úton, és sokáig látható volt. Most már tudom, mi volt az.

Sok vegyi csíkot húzó gépet látok itt San Bernardino hegyeiben, ahol élek. Némely napokon még ki sem tudok menni, olyan rossz…

Csupán igazolni akartam történeteteket, én is láttam, most tudom, mi volt az.

K.

A bizonyítékra sóvárgóknak K. megerősítése a vegyi csíkozó repülőgép lelövéséről felbecsülhetetlen, azonban van még több hír. Látjátok a képet a lap tetején? Ez történik, amikor az ET-k / ED-k váratlanul feltűnnek! Az alant jelentett ragyogó gömb megrémítette a legénységet, ezt mutatják a vegyi sávok. Ez egy évvel ezelőtt fordult elő, Európa felett. Joe Vanderham leírja, mi történt:

Felvételt készítettem a mobiltelefonommal egy pontosan ugyanilyen eseményről, annak kivételével, hogy ez esetben a vegyi csíkot permetező gépeket visszafordította  egyetlen ragyogó gömb, mint egy űrhajó, mely sajnos nem látható a képen.

Ez azt jelenti, hogy az ET-k / ED-k megsemmisítik a vegyi csíkokkal, jóval azelőtt, hogy ez a blog megjelent! Egy kérdésre Joe ezt mondta:

Miután a második képet elkészítettem, megláttam a felhő formáció közepén a gömböt. A semmibe tűnt el, utána kb. 20 métert mozdult el egyenesen fel, és utána ismét eltűnt. Azonnal elkezdtem filmre venni a felhőket, remélve, hogy a gömb ismét mutatkozik, azonban nem jelent meg, és a felhő formáció elkezdett elenyészni. Elhatároztam, hogy abbahagyom a filmfelvétel készítését, és egy utolsó fényképet készítettem (# 3).

Vegyi csíkok és „felhők”, melyek elnyelik őket

Egy másik magán e-mail ezt a gyöngyszemet mutatja nekünk az ET-k / ED-k vegyi csíkok elleni kampányában:

Gyönyörű! Napról napra figyelem a vegyi csíkokat! Néha egy furcsa felhő „elnyeli” őket – melyeket azelőtt nem láttam. Noha tovább kutatok űrhajó után! Próbálom hívni az ET/ED-ket, hogy tűntessék el a vegyi csíkokat.

Brentwoodban, Kaliforniában élek. Nem lenn délen, hanem fenn északon, San Francisco közelében.

H.

Vegyi csíkok – További jó hírek!

(Egy másik magán e-mail-ből)

Nagyszerű hírek! Az utóbbi időben észrevettem, hogy a repülőgépek kevésbé gyakran permeteznek, és amikor valóban permetezik a vegyi csíkokat, olyan kicsit és szánalmas mennyiséget hagynak maguk mögött, ami ellentétben áll még a három hónappal ezelőttivel is!

T.

Kik állnak a vegyi csíkok mögött?

Az ET-k / ED-k szerint, bizarr módon, a vegyi csíkok NATO műveletek, LÓHERELEVÉL [CLOVERLEAF] és ÖRÖKZÖLD [EVERGREEN] kódnevek alatt. A második név egy véletlen lehet,  vagy puszta arcátlanság, mivel az Örökzöld Repülőtársaság [Evergreen Aviation] egy CIA tulajdon! Ezeket a felfedéseket a vegyi csíkokról bennfentes kapcsolatok leellenőrizték. A közhivatalnokok, illetve nagy nevű környezetvédelmi csoportok és leginkább a főáramlatú média utasítja vissza a vegyi csíkok megvitatását, mely mindenki számára jól látható a fejünk felett!

A vegyi csíkok egészségügyi hatásai (fontos frissítés 2012. május 11.)

Éppen elküldtem egy szenzációs cikket a vegyi csíkok egészségügyi hatásáról, különös tekintettel az idegtani, degeneratív és az idegi fejlődési hatásokra, melyeket a vegyi csíkokban a nanoalumínium okoz, mivel több úton kapcsolódik az agyhoz, és kapcsolható mind az Alzheimer, mind a Parkinson-kórhoz. Ezt a vegyi csíkok iránt érdeklődőknek mind el kell olvasni, alaposan dokumentált, és széles körben kellene megosztani.A vonatkozó GYIK-ben [gyakran ismételt kérdésekben] és a leírt dokumentumokban már benne van, alkalmazandó a szkeptikus barátoknál és társaságoknál.

Fordította: Filament

2 megjegyzés:

  1. köszi a fordítást, itt egy nagy kép:
    http://johnkettler.com/wp-content/uploads/Chem_orb_JVDH.jpg

    VálaszTörlés
  2. Jajj nekem, Holografikus kivetítésről nem hallottál?...galaktikus csodavárás, megáll az ember esze!!!!

    VálaszTörlés