2012. április 3., kedd

Benjamin Fulford Válaszai a Kétkedőknek.





Aki esetleg nem tudná,Benjamin Fulford oknyomozó újságíró,korábban dolgozott a Forbes magazinnál is.Újabban összedolgozik a Dragon Family-vel,akik a világ "jobbításán" dolgoznak gőzerővel!

Szóval.....Kétségek merültek fel Fulford közléseinek hitelességét illetően!
A kérdező:DAVE

Figyelmeztettem Fulfordot,mert beszélt letartóztatásokról,ill. "csak" őrizetbe vételről-kihallgatás céljából!Ezekről a dolgokról nemrég volt szó egy vitafórumon.
Helló Ben!Pár hónapja követem a munkádat és bár nagyon szórakoztató,de nem tudom megérteni,hogy képes épeszű ember komolyan venni téged!

1.) Lord Blackheath halála

Könnyen megerősíthette volna a hírt egy megbízható forrás,ehelyett te kockáztatod a szavahihetőségedet?Semmi értelme csakúgy "hinni" és terjeszteni a dolgokat,anélkül,hogy alaposan utána néznél!

2.) Gates/Geithner/Bush

Ismételten:bizonyíték?Azt várod az emberektől,hogy elhiggyenek bármit amit mondasz?Azt gondolod a Dragon Family követné/lefotózná ezeket az embereket?
Ben.....mondj valamit!

3.) Március 13-i Bejelentés? 

Ezt megspórolhattad volna magadnak!Akkor most a közelmúltbeli letartóztatásokat fogod okolni emiatt?
A Jedi-Tanács mérges lesz,OBI WAN-nal az élen!


Fulford válasza

Köszönöm,hogy kapcsolatba léptetek velem és feltettétek nekem ezeket a kérdéseket! 
Engedd meg,hogy válaszoljak!

Lord Blackheath halálhíréről egy Rotschild-családtag tájékoztatott.Ellenőriztem a Wikipédiát-ami egyébként naaagyon megbízható :-) -ahol azt írták,hogy Február 29-én meghalt!Meg is írtam a blogomon 3 órával később. 
Amilyen gyorsan London felébredt,hívtam a Lordok házát megerősítésért.A sajtóirodájuk azt mondta,hogy még mindig él,úgyhogy gyorsan korrigáltam!A White Hat csoport volt a hamis információ forrása-ez vezetett engem ide!
Ez a csoport megpróbálja a kezét az új pénzügyi rendszeren tartani,de üres kézzel "távoznak"!Azt is megpróbálják beadni az embereknek,hogy kokainfüggő vagyok és őrült!Vegyük észre,hogy titkolják nevüket,mert tudják,hogy be lennének perelve,ha állításaikat jegyzőkönyvbe vennék! 
Van egy üzenetem ezeknek az embereknek:PONTOSAN TUDJUK KIK VAGYTOK,ÉS AZT IS,HOGY HOL TARTÓZKODTOK!

Legjobb tudomásom szerint Bush-t,Gates-t és Geithnert bevitték kihallgatni,mert akadályozták az új pénzügyi rendszer felállítását.A fogság azóta véget érhetett!Néhány ember felhívta a Kincstár pr-képviselőjét,a Microsoftot és a Bush-maffiát megerősítésért. 
Ne várjatok rám,hívjátok fel őket magatok!

A Március 13-i bejelentés megtörtént,de sem az Illuminati,sem az Anonymus-csoport képviselője nem jelent meg,utóbbi azt állította azért,mert megmérgezték!A "beteg" már jól van és a Csoport még mindig tervezi a bejelentést!
A fordító is kíván minden jót a lá(z)badozó betegnek,és szedje minden nap az 1000 mg-os C-t....+Calcium :-)

Fordította és bejegyezte:Magellán   :-)


http://the2012scenario.com/2012/03/ben-fulford-answers-doubts/ 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése